[kdecat] Wallet

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Wed Dec 29 17:59:28 UTC 2004

A Dimarts 28 Desembre 2004 20:08, Josep Ma. Ferrer va escriure:

> PD: Quan un s'oblida de la contrasenya de la cartera, hi ha alguna solució?

Jo diria que has begut oli. Sempre pots esborrar el fitxer on hi ha les dades
del kdewallet i tornar a començar. En general diuen que no és bona política
de seguretat això de guardar contrasenyes a un fitxer, encara que estigue
xifrat, però la veritat és que jo faig servir kdewallet i és molt còmode. I
sempre serà millor que les galetes permanents que fan servir algunes webs per
conservar la connexió entre sessions.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.