[kdecat] Nombre i número

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Tue Dec 28 18:21:31 UTC 2004

Hmm, ehmmm, dooo, ok possiblement es que m'estic tornant massa vell, jo
recordava que ja haviem tingut aquesta discussio pero si ningú ho recorda i a
les llistes no és, està clar que és imaginacio meva.

Vistes les definicions és obvi que la major part de vegades hem de fer servir
nombre i no pas número.

Albert

A Dimarts 28 Desembre 2004 16:30, Josep Ma. Ferrer va escriure: