[kdecat] Algunes errades

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Wed Dec 22 11:42:35 UTC 2004

  Hola Pau

 --- Pau Capdevila <cappujpa at eupmt.es> escribió:
> Ui...
>
> Em temo que puc rebatre una mica el correu
> aquest...perquè s'incorren en
> greus error causats pel desconeixement o per
> diferències culturals,
> entre d'altres.
>
> Jo tinc entés que "cookie" a part de galeta
> significa en argot la
> "fitxa" que et dónen en el guardarobes per
> identificar-te  quan vas a
> recollir la teva prenda
>
> La pregunta no és traduir o no traduir sinó traduïir
> interpretar/inventar una llengua.
>
> Hi ha algun criteri extern a seguir o es fa el qua
> [...]

  Fins on conec a totes les traduccions hi ha "galeta"
a menys de que s'hagi canviat d'un temps ençà.

  Atentament
  Toni
PD:
Ens coordinem per aquesta llista mitjançant el mètode;
llegeix, pregunta i aprendràs/em a fer-ho millor. ;-)
La nostra web: <http://ca.i18n.kde.org/>

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca