Re: [kdecat] Correccions i més correccions...

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Wed Dec 15 08:20:27 UTC 2004

 --- David Gil <al016950 at yahoo.es> escribió:
> Hola!
>
> M'agrada que contesteu així de ràpid, almenys així
> la llista s'anima amb un
> poc de debat...

  Llàstima que els temps de resposta no es
coincideixin més sovint, per evitar una consulta lenta
cal agafar un id de jabber, tot i que després no queda
el registre a la lista el qual a vegades sol ser
interesant.

> A Dimarts 14 Desembre 2004 09:29, Antoni Bella va
> escriure:

> La copie de nou:
> ppdtranslations.po: File Copy. Còpia fitxer -->
> Arxiva fitxer, Còpia (de)
> fitxer (??)

  La deixo als companys.

> veu
> per a
> Exactament. Per això he escrit tot açò, perquè els
> responsable de les
> traduccions comproven si estan bé.

  En un repás caldrà tenir-la apuntada.

> Copia

> El que jo pense:
> Tan correcte és un com l'altre. El més important és
> que TOTES siguen
> COHERENTS. Cal decidir-ho i actuar en conseqüència.
>
> [...]

  L'Albert diu d'emprar articles, el qual no em sembla
malament donat el cas. Estil? A veure si en treiem
aigua clara. ;-)

> l'adreça

> el
> s'empraria
>
> Ídem.

  En el correu per a l'Albert en parlo.

> [...]
> anglesa. Si ho penseu bé, nosaltres no parlem, ni
> escrivim, així: "Aquesta és
> una carpeta molt bonica", sinó "Aquesta carpeta és
> molt bonica". A més, si no
> voleu canviar-ho em pareix bé, però com a mínim
> hauríem de canviar "Aquest"
> per "Aquesta" per respectar la concordança de
> gènere.
>
> Una traducció sempre s'ha de repassar per comprovar
> que siga coherent; és el
> que anomenem "Control de qualitat". Fins i tot els
> traductors més bons fan
> errades que cal corregir. Aquest canvi, de totes

  Estem d'acord tant sols falta posar-se amb tot el
programa, doncs canviar-ne una no seria la resposta.

> qual
> que

> que
> s'ha
> sempre

> pels
> >

> A mi em pareix una bona idea, però ho deixe per als
> programadors, que saben
> més d'això que jo...

  OK!!

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca