Re: [kdecat] Correccions i més correccions...

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Wed Dec 15 08:06:59 UTC 2004

  Hola

 --- Albert Astals Cid <tsdgeos at terra.es> escribió:
> A Dimarts 14 Desembre 2004 09:29, Antoni Bella va
> escriure:
> l'adreça

> el
> s'empraria
>
> A mi m'agrada més la del kopete i la del knode (que
> són la mateixa :-D)
>
> Punt??? Hem sembla que el confons, no està parlant
> de bookmark sinó d'un
> enllaç html, en quin moment hem decidit fer servir
> punt per això?

  Vale, vale, ja m'enrecordo... :-|

> que no

> hauriem
> >

> A mi el missatge actual ja hem sembla prou bo, diu
> clarament que la carpeta
> que acabes d'obrir (Aquesta carpeta) no és d'un CVS
> (no és de CVS).

  Falta "aquesta", segurament degut als canvis de
"diretori=>carpeta" la frase ha quedat malament.

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca