[kdecat] Salutacions + ktu

Pau Capdevila cappujpa at eupmt.es
Sun Dec 12 20:07:51 UTC 2004

Hola a tothom,

Ja havia contactat amb en Sebastià però no havia escrit a la llista per
donar-me a conèixer.

M'agradaria començar a col·laborar amb el projecte KDE i ja fa un temps
vaig pensar que una bona manera d'introduïr-m'hi seria amb les
traduccions com altres desenvolupadors han fet.

He començat a estudiar el tema i de moment estic força familiaritzant
amb el CVS de KDE i aquests dies estic ametrallant la 3.4-alpha1. Quan
tingui un moment m'endinsaré amb el món del KBabel i llavors a traduïr
s'ha dit.

Tinc uns quants comentaris que ja us enviaré, alguns relacionats amb
aquesta 1a alpha que han publicat (veig que hi ha molts missatges encara
per traduïr). Sobre quines branques treballeu actualment?

També volia comentar, per si no seguiu les novetats de kde-apps, que ha
sortit una aplicació que podria ser útil pels traductors:

Es tracta de KDE Translation update (http://ktu.sf.kovoks.nl), que actualitza
la traducció (de l'IGU suposo) a la versió més nova. Està en fase alpha i
sembla ser només una prova de concepte però potser us interessa. Jo com que
encara no hi estic del tot posat no se si pot ser realment factible i/o útil.

Doncs això: fins aviat,

Pau Capdevila