[kdecat] salutacions

Marc Serra mad93 at majomo.com
Sat Dec 11 13:13:35 UTC 2004

En quant a això de tu o vostè, trobo personalment que vostè és molt fred i
se'm fa força estrany quan s'adrecen a mi en un manual així. La veritat és
que sento com si em parlés un suramericà ^^U

Personalment prefereixo l'ús de tu perquè és més directe i més proper a qui
llegeix el text, o al menys a mi m'ho sembla.

A Dissabte 11 Desembre 2004 11:49, Xavier Batlle i Pèlach va escriure: