[kdecat] salutacions

Xavier Batlle i Pèlach tevibp at wanadoo.es
Sat Dec 11 10:49:03 UTC 2004

A Dissabte 11 Desembre 2004 11:09, Josep Ma. Ferrer va escriure:

> 	M'agradaria afegir un punt al que ja ha comentat l'Albert.
>
> 	Es força important que es mantingui una coherència terminològica entre
> la IGU i la documentació: si en un lloc es parla de, per exemple, "Girar
> un cub" a l'altre també caldria emprar la mateixa expressió i no
> "Voltejar un dau". Amb això estic dient que és possible que trobis
> alguns errors a la traducció de la IGU del kpovmodeler, o simplement que
> les traduccions de la IGU es puguin millorar.
>
> 	Per tant, si trobes qualsevol errada o millora no dubtis a comentar-ho.
>
> 	Gràcies,
> [...]
Moltes gràcies Albert i Josep Ma.

He decidit posar-m'hi i ja m'he plantejat alguns dubtes més.

1.- És una bona eina el kbabel, o en recomaneu alguna altra?

2.- Si trobo alguna cosa a millorar a la IGU ho passo a la llista o busco el
responsable i li envio un correu. Tot té un responsable?

3.- Els manuals a qui es dirigeixen? se segueix el criteri de quan parla
l'ordinador a l'usuari? tracto a l'usuari de tu, de vostè o de vosaltres? He
mirat què fan en castellà i els tracten de vostè. He fet una ullada al recull
de la llista i a l'estil de softcatalà i no hi he vist la resposta.

4.- És una bona idea mirar què fan en altres llengues?

gràcies i de moment res més...

Xavier Batlle