[kdecat] salutacions

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Fri Dec 10 22:38:12 UTC 2004

A Divendres 10 Desembre 2004 22:53, Tevi va escriure:
> Hola, avui m'he inscrit a la llista i "seguint instruccions" de la web
> envio aquesta salutació.
Hola

> A part, agraïr-vos el fer possible que disposi
> d'aquest entorn en català.
De res

> I ara exposo el motiu de la subscripció.
>
> M'interessa traduir el tutorial del kpovmodeler inclós en la documentació
> per poder-lo utilitzar a classe.
Hmm, et refereixes a aquest document oi?

http://docs.kde.org/en/HEAD/kdegraphics/kpovmodeler/

> I he pensat que ja que ho feia estaria bé mirar les possibilitats
> d'integrar-ho en el projecte general de traducció del kde.
Seria molt interessant

> I de passada,
> provar-ho per veure si m'engresco a fer alguna altra cosa.
Si t'engresques perfecte, quantes més mans millor

> Vosaltres que teniu experiència digueu-me si val la pena que m'involucri en
> el procés o vaig fent copia/enganxa a una web.
Fer copia i enganxa a una web és per mi una pèrdua de temps ja que només
valdrà per la versió que hagis fet i quan et cansis d'actualitzar-lo ningú
podrà continuar la teva feina ja que no tindrà accés a la web. Amb el KDE en
canvi sempre algú pot continuar la teva feina.

> A la web recomaneu de començar per les GUI, però a mi m'interessa una DOC,
> ja em sap greu..
:-D Recomanem traduir les IGU primer per dues raons:
 - Les IGU són el que l'usuari veu, una documentació traduïda sense IGU no val
per a res
 - El fitxer de documentació ha d'estar completament traduït per poder-se
generar, en canvi el fitxer d'IGU es pot usar encara que només s'hagi traduït
el 50%.

No sé si ja tens el fitxer .po de la documentació del KPovModeler localitzat o
no, però aquí et deixo un enllaç ràpid
http://webcvs.kde.org/*checkout*/kde-i18n/templates/docs/kdegraphics/kpovmodeler.pot?rev=1.18

Si tens algun dubte ja saps, pregunta.