[kdecat] salutacions

Tevi tevibp at wanadoo.es
Fri Dec 10 21:53:43 UTC 2004

Hola, avui m'he inscrit a la llista i "seguint instruccions" de la web envio
aquesta salutació. A part, agraïr-vos el fer possible que disposi d'aquest
entorn en català.

I ara exposo el motiu de la subscripció.

M'interessa traduir el tutorial del kpovmodeler inclós en la documentació per
poder-lo utilitzar a classe.

I he pensat que ja que ho feia estaria bé mirar les possibilitats
d'integrar-ho en el projecte general de traducció del kde. I de passada,
provar-ho per veure si m'engresco a fer alguna altra cosa.

Vosaltres que teniu experiència digueu-me si val la pena que m'involucri en el
procés o vaig fent copia/enganxa a una web.

A la web recomaneu de començar per les GUI, però a mi m'interessa una DOC, ja
em sap greu..