[kdecat] Re: Traduccions

Albert Cervera Areny albertca at jazzfree.com
Sun Aug 15 18:45:04 UTC 2004

A Diumenge 15 Agost 2004 18:55, Sebastià Pla i Sanz va escriure:
> [...]
> parell de problemes. El dia 4/08/2004 va ser el darrer dia per a les
> actualitzacions de cara a la versió 3.3.0. Com que ara hi ha la reunió
> anyal de
> desenvolupadors i col·laboradors del KDE (em sembla que tu vas poder anar a
> la darrera) hi havia pressa per tancar el CVS.  Això ha provocat molts
> problemes de traducció. Si segueixes la llista kde-i18n-doc (ho hauries de
> fer) hauràs vist que molta gent ha protestat pel poc temps que hi ha hagut.
> Ara estem pendents que s'obri la branca KDE_3_3_BRANCH per a les

Conec això de les presses, però m'apunto això de la llista kde-i18n-doc,
perquè si que pensava que teníem una mica més de temps.

> D'altra banda t'haig de renyar (amistosament, això sempre) per la manera de
> fer. No és correcte que et poses a traduir o arreglar entrades fuzzy sense
> dir res a la llista ni al darrer traductor dels fitxers afectats. Jo mateix
> estic treballant sobre els fitxers de kdelibs i kdebase i l'Albert Astals
> també està ocupant-se d'altres mòduls. La llista i les adreces de correu
> estan per alguna cosa. Si et plau, avisa a la llista i als traductors
> mencionats als fitxers abans de començar a treballar. Així evitarem
> duplicacions de treball.

Tens tota la rao (mea culpa) ja vaig dir en el primer mail a la llista que
segurament havia estat perdent el temps. Malauradament no sempre trobo temps
per traduir i encara menys puc preveure quan en tindré (i no m'agrada
comprometre'm a res que no pugui fer), de forma que se me'n va "anar l'olla"
i vaig fer el que vaig poder durant una setmaneta.

Tinc intenció de ser una mica més constant però els que som així de
desorganitzats ens costa ;)

Ja que hi som, i per no tornar a ficar la pota... on interessaria que donés un
cop de mà? M'agradaria que poguéssim disposar de pràcticament el 100% dels
paquets més importants (bé suposo que això ho volem tots :) però si ja hi ha
algú que se n'està cuidant, em dedicaria a algun paquet del kdenonbeta o el
koffice, tot i que com que aquests no tenen (que jo sàpiga) una versió
oficial a curt termini potser seria millor dedicar els esforços en algun
altre.

Com ho veieu?

> Cordialment,
> Sebastià