[kdecat] kdeedu

e6732201 at est.fib.upc.es e6732201 at est.fib.upc.es
Thu Apr 15 08:05:42 UTC 2004

A la llista hi ha la traduccio de Klettres (crec que era aquest), jo vaig fer
alguns comentaris que volia discutir amb el traductor abans de pujar-ho al cvs,
el traductor no ha contestat, no ho he pujat al cvs. Mira't tu tant la traduccio
com les meves suggerencies i fes el que et sembli apropiat.

Albert (sense accents gracies a Solaris CDE)