[kdecat] kdeedu

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Wed Apr 14 21:57:26 UTC 2004

Hola a tothom,

Ara mateix, a banda de la documentació tenim 2 mòduls a millorar: kdesdk i
kdeedu. L'Orestes està treballant sobre kdesdk. Si ningú ho està fent, jo em
posaré aquest cap de setmana sobre kdeedu. Si algú hi està treballant, si us
plau, aviseu a la llista, donant els fitxers sobre els que treballeu. Si no
dieu res, m'hi poso jo.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.