[kdecat] Dubte lingüístic (directori/carpeta)

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at wanadoo.es
Sat Oct 25 23:44:25 UTC 2003

En/na Antoni Bella Perez ha escrit:

Doncs sembla ser que sí :(

>   Simplicitat, fem:
>
> 	directory -> directori
> 	folder -> carpeta
>
>  Personalment n'he fet els ajusts necessaris a diverses traduccions
centrals i
> quan aquest dilluns compili la Beta 1 veure'm que tal queda.

D'acord, espero alguns dies a veure en que queda tot això. Per a mi
resulta ser un xoc psicològic. Veig que l'estudi d'usabilitat
(http://www.linux-usability.de/download/linux_usability_report_en.pdf)
no ha tingut en compte als usuaris que sempre han anomentat "directoris"
als directoris (ara carpetes).

> gracieta de perquè no canviar el nom del comandament "mkdir" per "mkfold".

Be, per a esborrar un directori i tot el seu contingut jo sempre havia fet:
$ rm -fr /directori

Ara hauré de fer:
$ rm -fr /carpeta ;)

	Sento ser tant negatiu, però es que "carpeta" em sona molt malament.
Digueu en veu alta: CAR-PE-TA (ecs, que lleig!) o CAR-PETA (com si
hagués de petar el cotxe...). No sé si m'acostumaré ...

	Molt desilusionat,

PD1: Toni, gràcies pels enllaços.

PD2: A BSD els directoris encara són directoris, veritat?