[kdecat] Dubte lingüístic (directori/carpeta)

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Sun Oct 26 13:03:25 UTC 2003

A Diumenge 26 Octubre 2003 01:44, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> En/na Antoni Bella Perez ha escrit:
>
> Doncs sembla ser que sí :(

> centrals i

> D'acord, espero alguns dies a veure en que queda tot això. Per a mi
> resulta ser un xoc psicològic. Veig que l'estudi d'usabilitat
> (http://www.linux-usability.de/download/linux_usability_report_en.pdf)
> no ha tingut en compte als usuaris que sempre han anomentat "directoris"
> als directoris (ara carpetes).

  El kdelibs.po i alguns d'importants a kdebase no els toco perque després et
solapen els canvis i enllà amb la teva feina.

> Be, per a esborrar un directori i tot el seu contingut jo sempre havia fet:
> $ rm -fr /directori
>
> Ara hauré de fer:
> $ rm -fr /carpeta ;)
>
> 	Sento ser tant negatiu, però es que "carpeta" em sona molt malament.
> Digueu en veu alta: CAR-PE-TA (ecs, que lleig!) o CAR-PETA (com si
> hagués de petar el cotxe...). No sé si m'acostumaré ...
>
> 	Molt desilusionat,

  A mi "no em sembla malament" però que al típic «servei de directori» ara
n'haguem de dir «servei de carpeta». No crec que triguin a canviar-ho...

> PD1: Toni, gràcies pels enllaços.
>
> PD2: A BSD els directoris encara són directoris, veritat?

  Com a GNU/Linux, sols que si t'instal·les la propera versió de KDE tornaràs
a tindre c·a·r·p·e·t·a. ;-)

  En fi, ja veurem com es mou l'assumpte. Almenys aquí ho podem modificar al
gust.

  Toni
PD:
Si algú té cap consell que ens en faci 5¢
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca