[kdecat] KDevelop [comentaris]

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Fri Oct 24 15:26:00 UTC 2003

A Dijous 23 Octubre 2003 14:26, Albert Cervera Areny va escriure:

> No sé quins coneixements teniu de programació o fins i tot del llenguatge C
> per tant, m'explico:

  Jo n'he fet una mica de lectura (C/C++, fins i tot he fullejat una mica
d'assembler) i en Corellian estudia en la materia.

> [...]
> el mateix nombre de bits la quantitat de nombres representables són els
> mateixos, però uns comencen a partir de zero i els altres la meitat són
> negatius i l'altra positius. L'exemple del sencer més petit que es
> representa en els llenguatges de programació utilitza un sol byte (o octet
> ;) i els rangs poden ser els següents:
>
> amb signe: -128 a 127 (256 valors)
> sense signe: 0 a 255 (256 valors)
>
> Es tracta doncs de distingir entre un byte (o valor) amb signe o sense
> signe.
>
> Jo no ho he sentit a dir mai d'altre manera, algú més que hagi fet

  No estem al Nadal però algú s'ha guanya't les ales. ;-)

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca