[kdecat] Pregunta de kwallet i demano per kdevelop

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Wed Oct 15 17:43:41 UTC 2003

A Dimecres 15 Octubre 2003 17:00, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
> Hola,
>
> jo sé que fas servir debian. Per debian en Norman Jordan (crec que és el
> mantenidor del kdevelop) ha fet paquets nous (d'ahir potser, o abans
> d'ahir) amb el nom de kdevelop3 (li vam comentar molt amablement ;-) que no
> fes servir el nom de kdevelop, per poder tenir totes dues versions)

  Com? Jo Debian? Però si és la millor!! :))

  Binari gideon: Sí, de fet està recomenat per als que volen fer una transició
suau, crec que es fa amb una opció al configure.

> Els paquests son:
> kdevelop3
> kdevelop3-data
> kdevelop3-plugins
> kdevelop3-doc
> kdevelop3-dev
>
> Per woody:
> deb http://people.debian.org/~njordan stable main
> deb-src http://people.debian.org/~njordan/stable source/
>
> Per sid
> deb http://people.debian.org/~njordan unstable main
> deb-src http://people.debian.org/~njordan/unstable source/

  Primer vaig intentar compilar-l'ho i em va ser impossible, a www.apt-get.org
vaig localitzar aquest mateix repositori per al sources.list. Sort n'hi ha!!

> Ara començo a fer servir kdevelop3. Ha canviat molt de la versió anterior,
> o sigui que ja veurem com queda. També hi ha un manual nou.
>
> Leo

  Aquest cap de setmana ja tindré quelcom d'interessant al CVS, de moment m'he
quedat amb les primeres 500 entrades, un bon rebuf. ;)

  Toni
PD:
T'has adona't que envies el correu a la llista per duplicat
i amb mitja hora de diferencia (almenys aquest últim
enviament).
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca