[kdecat] Pregunta de kwallet i demano per kdevelop

e6732201 at est.fib.upc.es e6732201 at est.fib.upc.es
Wed Oct 15 12:20:06 UTC 2003

Missatge citat per Antoni Bella Perez <bella5 at teleline.es>:

> [Envio còpia a la llista per a donar-li un xic més de vida]
>
>   Hola Albert
Hola

>   Necessitaria saber si "wallet" es tradueix definitivament com a
> "carpeta" (dintre de kwallet) i si es pot emprar la definició "carpeta de
> contrasenyes" en les múltiples frases que fan referència a aquest programa.
> Ja en vàrem parlar i ara ja estic estroncat amb algunes entrades de programes
>
> que interactúen amb aquest.
Crec que si es millor usar cartera, ja que a part de ser la traducció directa
de wallet, crec que teòricament el kwallet també es pot usar per altres coses
que no sigui només contrasenyes.

>   Llavores demanar-te com te'ns el kdevelop, si creus que hi puc escriure
> digue's-ho i faré fins a on entengui. (No soc programador però entenc molts
> dels termes habituals).
No l'he tornat a tocar. Ara estic molt ocupat en d'altres coses i a més ara
quan programo ho faig a pel, per tant la traducció del KDevelop ha perdut una
mica d'interés per la meva part.

Albert.