[kdecat] Pregunta de kwallet i demano per kdevelop

Leopold Palomo Avellaneda lepalom at wol.es
Wed Oct 15 15:29:52 UTC 2003

A Dimecres 15 Octubre 2003 15:00, Antoni Bella Perez va escriure:
> A Dimecres 15 Octubre 2003 13:55, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
>
>   Perfecte!! Ja vaig instal·lar Gideon (el nom amb el que és coneix ara) i
> entre el que ha fet l'Albert i que el programa usa el kate com a editor
> (motiu pel que m'ha atret) resulta estar força traduït.
>
>   Ara mateix el que si disposa de temps soc jo però si algú vol agafar
> qualsevol dels programes que intento portar actualitzats, que ho digui i
> pot començar quan vulgui. Vejam si en Sebastià reasigna la branca HEAD de
> cara al KDE 3.2.

Hola,

jo sé que fas servir debian. Per debian en Norman Jordan (crec que és el
mantenidor del kdevelop) ha fet paquets nous (d'ahir potser, o abans d'ahir)
amb el nom de kdevelop3 (li vam comentar molt amablement ;-) que no fes
servir el nom de kdevelop, per poder tenir totes dues versions)

Els paquests son:
kdevelop3
kdevelop3-data
kdevelop3-plugins
kdevelop3-doc
kdevelop3-dev

Per woody:
deb http://people.debian.org/~njordan stable main
deb-src http://people.debian.org/~njordan/stable source/

Per sid
deb http://people.debian.org/~njordan unstable main
deb-src http://people.debian.org/~njordan/unstable source/

Ara començo a fer servir kdevelop3. Ha canviat molt de la versió anterior, o
sigui que ja veurem com queda. També hi ha un manual nou.

Leo