[kdecat] Pregunta de kwallet i demano per kdevelop

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Wed Oct 15 13:00:59 UTC 2003

A Dimecres 15 Octubre 2003 13:55, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
> jo faig servir habitualment el kdevelop i en segueixo el seu
> desenvolupament. No em veig amb cor de traduïr-ho ara, per disponibilitat
> temopral, però si que em puc comprometre a revisar i resoldre qualsevol
> dubte que sorgueixi amb la traducció, així com de fer-hi un tros.

  Perfecte!! Ja vaig instal·lar Gideon (el nom amb el que és coneix ara) i
entre el que ha fet l'Albert i que el programa usa el kate com a editor
(motiu pel que m'ha atret) resulta estar força traduït.

  Ara mateix el que si disposa de temps soc jo però si algú vol agafar
qualsevol dels programes que intento portar actualitzats, que ho digui i pot
començar quan vulgui. Vejam si en Sebastià reasigna la branca HEAD de cara al
KDE 3.2.

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca