[kdecat] Pregunta de kwallet i demano per kdevelop

Leopold Palomo Avellaneda lepalom at wol.es
Wed Oct 15 11:55:33 UTC 2003

A Dimecres 15 Octubre 2003 13:15, Antoni Bella Perez va escriure:
>   Llavores demanar-te com te'ns el kdevelop, si creus que hi puc escriure
> digue's-ho i faré fins a on entengui. (No soc programador però entenc molts
> dels termes habituals).

Hola Toni,

jo faig servir habitualment el kdevelop i en segueixo el seu desenvolupament.
No em veig amb cor de traduïr-ho ara, per disponibilitat temopral, però si
que em puc comprometre a revisar i resoldre qualsevol dubte que sorgueixi amb
la traducció, així com de fer-hi un tros.

Leo