[kdecat] Keysigning party a BCN

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Mon Nov 24 22:07:12 UTC 2003

A Dilluns 24 Novembre 2003 17:01, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:

> Anirieu al keysigning a BCN?
>
> Em semblaria molt interessant que ens trobessim tots, es validessim les
> nostres claus (en persona) i de pas, ens coneguessim.
>
> Leo

Jo tinc l'intenció d'anar, depenent del lloc, dia i hora, tot i que encara no
m'he apuntat.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.