[kdecat] Keysigning party a BCN

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Mon Nov 24 21:53:45 UTC 2003

A Dilluns 24 Novembre 2003 16:32, Antoni Bella Perez va escriure:
> A Diumenge 23 Novembre 2003 22:51, Sebastia Pla i Sanz va escriure:
>
>   De tota manera aprofito per a recordar que el grau de confiança en la
> mateixa s'incrementa si es reb l'autenticació en persona.
>
> Documentació de KGpg:
>   Albert, que et sembla si actualitzes tú mateix la documentació de kgpg?
> En acavat ja en farem una revisió. Ara mateix tinc molts manuals oberts per
> a rellegir, però ho deixo fins a tindre kdelibs al 100%. Com ho tenim això
> Sebastià? Caldria arranjar ja la qüestió redundant de l'Arxiva en el menú i
> a molts altres llocs a on no hi escau.

Crec que el més indicat és que cada traductor se n'ocupi dels darrers fitxers
sobre els que va treballar, excepte si algú està molt ocupat. Per la meva
banda, me n'ocuparé de kdelibs.po i els altres sobre els que vaig treballar.
Però tinc una mica la impressió que encara tindrem algun ball de missatges.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.