[kdecat] Criteris de =?iso-8859-1?q?traducci=F3=09?=(era Desacord amb traduccions)

TeMpLER templer at iespana.es
Sat Nov 15 23:04:56 UTC 2003

A Dissabte 15 Novembre 2003 23:49, Sebastia Pla i Sanz va escriure:
> Hola a tothom,
>
> He vist avui el fil iniciat per en Tomàs Nuñez quant al seu desacord amb
> algunes traduccions. Hi ha diversos punts sobre els quals m'agradaria fer
> alguns comentaris.
>
> Un primer punt és l'estranyesa que li provoquen algunes paraules, be perquè
> no les associa al concepte que designen o be perquè les troba poc usuals.
> Això ens passa a tots, cada cop que treballem amb un idioma que no dominem
> prou. Fins i tot amb un bon domini hi ha un munt de paraules que
> desconeixem, però que per a una altra persona poden ser totalment
> [...]

Hola soc nou a la llista :-)
es el primer correu que he rebut, trobo q has parlat amb molt d'encert, i
intentare ajudar en el que pugui.

Arreveure :)

--
Linux Comarca 2.6.0-test8 #1 Sun Oct 26 00:23:56 CEST 2003 i686 GNU/Linux

Únete a los miles de sin pareja en Meetic... ¡te vas a enamorar!
http://www.iespana.es/_reloc/email.meetic