[kdecat] Traducció documentació de KStars [ajuda]

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Sat Nov 15 16:57:11 UTC 2003

A Dissabte 15 Novembre 2003 12:01, David Gaya va escriure:
> A Dissabte 15 Novembre 2003 13:04, Orestes Mas va escriure:

> Bressol encaixa molt bé.
> A mi se m'ha acudit "planter".

  Demà m'ho miro, avui ja he fet tope d'hores, però almenys ja el tinc
complet, aquí en teniu el text:

## català
Les galàxies espirals són entitats molt dinàmiques. Són bressols de la
formació d'estrelles i en contenen moltes de joves en els seus discs.
Els seus bombeigs centrals tendeixen a ser fets d'estrelles més antigues, i
els seus halos difusos es fan de les estrelles més velles de l'univers. La
formació d'estrelles és molt activa en els discs perque aquí és on estan
concentrats el gas i la pols; aquests dos elements són els blocs de contrucció
de la formació d'estrelles.
##

# un typo més
el pols -> te'l prenen
la pols -> enbrut

  Gràcies pels vostres comentaris

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca