[kdecat] Consulta

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at wanadoo.es
Sat May 24 14:00:20 UTC 2003

En/na Antoni Bella Perez ha escrit:
> A Dissabte 24 Maig 2003 14:11, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:

>   Regla d'or, abans d'informar d'un error assegiurar-se que es té el
sistema
> actualitzat. Mira si et funciona quan tingas el KDE 3.1.2 i el KBabel
> distribuït amb dita versió instal·lats (compilats per la distribució?).
>
>   Si et segueix passant envia'ns el fitxer de configuració actual:
> 	$HOME/.kde/share/config/kbabelrc
>
>   Envi

Toni,

	A mi també em passa:

1) Obro el fitxer templates/kdeutils/hexedit.pot
2) Vaig directament al missatge 111 (que és el problemàtic)
3) Clico el botó de copiar el msgid al msgtr. La traducció queda:
One replacement was made.\n
%n replacements were made.
4) Tots els intents de fer qualsevol canvi a la traducció, per mínim que
sigui, acaben amb el missatge en vermell, indicant que hi ha un error
d'argument (CTRL+D).

	El mateix passa quan, en lloc de copiar el msgid al msgtr, començo a
escriure la traducció directament.

	Que consti que no és la primera vegada que em passa, tambè m'he trobat
el mateix problema amb altres fitxers. Si no recordo malament, crec que
ho he solucionat fent l'edició directa amb un editor.

	Per mi, que és un problema del Kbabel.

	Les meves versions:

$ kbabel -v
Qt: 3.1.2