[kdecat] Consulta

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Sat May 24 12:54:10 UTC 2003

A Dissabte 24 Maig 2003 14:11, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:

> en

> [tsdgeos at bluebox tsdgeos]$ kbabel -v
> Qt: 3.1.1
> KDE: 3.1.0
> KBabel: 1.0.1
>
> [tsdgeos at bluebox tsdgeos]$ gettext --version
> gettext (GNU gettext) 0.11.5

  Regla d'or, abans d'informar d'un error assegiurar-se que es té el sistema
actualitzat. Mira si et funciona quan tingas el KDE 3.1.2 i el KBabel
distribuït amb dita versió instal·lats (compilats per la distribució?).

  Si et segueix passant envia'ns el fitxer de configuració actual:
	$HOME/.kde/share/config/kbabelrc

  Envi

--

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-