[kdecat] gaim en kde

zanni at ono.com zanni at ono.com
Sat May 17 22:52:07 UTC 2003

hola
no, no vaig trobar ningu q sabera alemany, :(
i no sabia q la traduccio del gaim estiguera feta, menys mal, jeje menys
feina ;)
si hi ha algo similar i q puga saber per a q serveix facilment si q
m'agradaria fer alguna traduccio, aixo si, despres dels examens, ara em
ve coll a munt,

vinga fins aviat!

laura