[kdecat] gaim en kde

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at wanadoo.es
Sat May 17 14:14:30 UTC 2003

En/na zanni at ono.com ha escrit:
> hola a tots
>  abans que res vos diré q es el primer cop que escric a la llista, pero
> que porte molt temps rebent els vostres missatges, em vaig apuntar per
> que tenia intenció de traduir alguna part d'algun programa per linux. Fa
> un temps, gairebé fa ja un any vaig traduir el po del gaim, pero mai el
> vaig publicar.
>
>  Ara els del gaim han tret una nova versió, a la que supose que ja no li
> anirà bé la meua traducció. Aixi que podria refer el treball, la voldria
> fer en acabar els examens de juny.

> [...]

Hola Laura, benvinguda,

	Encara que hi hagi una nova versió de gaim, normalment les traduccions
serveixen d'una versió a la següent amb petits retocs. Per tant, crec
que la majoria de la feina està feta.

	De totes maneres, crec que fora millor que et posis en contacte amb el
grup que porta la traducció de gnome al català. En aquesta pàgina  tens
la informació: http://linux.softcatala.org/projectes/gnome/

	Salutacions,

PD: Vas trobar algú amb coneixements d'alemany per traduïr el
Seelenkalender?