[kdecat] gaim en kde

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Sat May 17 13:56:54 UTC 2003

A Dissabte 17 Maig 2003 15:27, zanni at ono.com va escriure:
> hola a tots
>  abans que res vos diré q es el primer cop que escric a la llista, pero
> que porte molt temps rebent els vostres missatges, em vaig apuntar per
> que tenia intenció de traduir alguna part d'algun programa per linux. Fa
> un temps, gairebé fa ja un any vaig traduir el po del gaim, pero mai el
> vaig publicar.
>
>  Ara els del gaim han tret una nova versió, a la que supose que ja no li
> anirà bé la meua traducció. Aixi que podria refer el treball, la voldria
> fer en acabar els examens de juny.

> [...]

  Hola Laura

   La meua Debian m'indica que gaim és un client de missatgeria instantània
multiprotocol escrit en GTK que està llicenciat sota la GPL. Com que les
fonts del programa no són massa grans les he descarregat i veig que aquest
programa ja ha estat traduit. Ho sento.

  Si ho desitges pots contactar amb l'últim traductor i demanar-li de fer una
correcció/actualització o si vols cercar més projectes pots mirar aquí:

	<http://www.caliu.info/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=5>

  Naturalment com que ja estàs a la llista KDE en català et puc assegurar que
tenim carretades de feina, si t'interessa digues quelcom.

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-