[kdecat] gaim en kde

zanni at ono.com zanni at ono.com
Sat May 17 13:27:01 UTC 2003

hola a tots
 abans que res vos diré q es el primer cop que escric a la llista, pero
que porte molt temps rebent els vostres missatges, em vaig apuntar per
que tenia intenció de traduir alguna part d'algun programa per linux. Fa
un temps, gairebé fa ja un any vaig traduir el po del gaim, pero mai el
vaig publicar.

 Ara els del gaim han tret una nova versió, a la que supose que ja no li
anirà bé la meua traducció. Aixi que podria refer el treball, la voldria
fer en acabar els examens de juny.

 Be, aci les questions q me plantege, per un costat el gaim estaria
encavit en aquesta llista? o haig d mirar en alguna q tracten el gnome?,
hi ha grups de traduccio del gnome al catala?, hi ha algu fent la
traduccio del nou gaim al catala?

gracies per l'atencio

laura