[kdecat] kdeartwork

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Sat May 10 14:15:21 UTC 2003

A Dissabte 10 Maig 2003 11:09, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> En/na Antoni Bella Perez ha escrit:

> Hola Toni,
>
> 	Jo m'estic dedicant a la secció others, concretament estic encallat al
> fitxer knights des de Març aproximadament, que el tinc a un 50%. Estic
> encallat per que no hi dedico temps (la feina, la familia, altres
> prioritats, ... les excuses de sempre ;). Si algú li corre pressa el puc
> enviar tal com està, per evitar començar de zero.
>
> 	Fins aviat,

  Per mi va bé. ;-)

  Quan finalitzi el kdeartworks aniré pujant a HEAD els mòduls que he anat
actualitzant jo i que ja han estat revisats. Les traduccions d'aquesta branca
ja estan força "freeze" pel que no hi haurà problema si s'avança feina --
sempre s'acaba repescant alguna errada de traducció.

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-