[kdecat] kdeartwork

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at wanadoo.es
Sat May 10 09:09:38 UTC 2003

En/na Antoni Bella Perez ha escrit:
>   Hola llista
>
>   Algú em pot informar de si s'està treballant al mòdul kdeartwork?
>
>   Estic solventant algunes col·lisions amb acceleradors de teclat -val a dir
> que n'he creat d'altres :( - i tinc pretés fer el kdeartwork aquest cap de
> setmana. Ja direu.
>
>   Toni

Hola Toni,

	Jo m'estic dedicant a la secció others, concretament estic encallat al
fitxer knights des de Març aproximadament, que el tinc a un 50%. Estic
encallat per que no hi dedico temps (la feina, la familia, altres
prioritats, ... les excuses de sempre ;). Si algú li corre pressa el puc
enviar tal com està, per evitar començar de zero.

	Fins aviat,