[kdecat] Errada a la traducció de kdelibs

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Sun Mar 2 21:30:45 UTC 2003

A Dissabte 01 Març 2003 08:39, Antoni Bella Perez va escriure:
>   Hola
>
>   Tot traduint l'aplicació kalarm s'hom vist que una cadena que es tradueix
> directament des de catàleg de missatges de kdelibs surt amb una traducció
> errònia, observeu la captura de l'adjunt i a on diu Arxiva hauria de dir
> Fitxer.
>
>   Depurant més l'errada he vist que això pot deurés a una mala apreciació
> des de kdelibs:
>
> ~# grep '&File' kdepim/kalarm/editdlg.cpp
>         fileRadio = new QRadioButton(i18n("&File"), actionGroup,
> "fileButton");

> [...]

Hola Toni,

Tens raó, però no podem canviar kdelibs, ja que aquesta frase s'usa en altres
programes. Això és un problema que es dona sovint. Ho hem d'informar com a
error per tal que canviïn la frase a kalarm.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.