[kdecat] Autocorrecció =?iso-8859-1?q?=20a Koffice=5Bca=5Fv0=2E2=2Exml=5D?=

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Mon Jun 30 20:24:32 UTC 2003

A Dilluns 30 Juny 2003 21:08, Antoni Bella Perez va escriure:

>   Personalment m'he trobat amb moltes entrades i sempre he posat estri
> (fins i tot a la documentació d'eixo un comentari de que em refereixo a
> widget), per allò que tampoc confons a ningú i em sembla més a l'abast d'un
> usuari d'informàtica en català normalet.
>
>   Si creieu que posa'ts a escollir entre les dues s'ha de posar la de
> SoftCatala digueu-ho -- segurament llavors ells ho canviaran.

Hola a tothom,

Per tenir una mica més de criteris de decisió us adjunto unes definicions:

widget. Informal, any small device, the name of which is unknown or forgotten.
Collins new English Dictionary.

estri. Qualsevol dels arreus, eines, i tots altres objectes, esp. manuals, que
hi ha en una casa, que hom porta sobre seu, i que serveixen per a fer un
treball, prestar un servei determinat. Pompeu Fabra, Diccionari Manual.

giny. Màquina, artefacte. Pompeu Fabra, Diccionari Manual.

Personalment m'agrada més estri, trobo que giny dóna l'idea d'una cosa més
elaborada.

Per cert, ningú, excepte en Toni ha fet cap comentari de la qüestió plugin
endollat/connector.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.