[kdecat] Modificacions al treball d'altres

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Mon Jun 30 22:03:01 UTC 2003

Hola Toni,

Comprovo que segueixes modificant fitxers que se suposa que estic mantenint
jo, canviant els criteris aplicats des de l'any 97 quan vaig començar a
traduir.

Parlo de canviar "endollat" per "connector". Valoro molt el teu esforç, però
no m'agrada que passin per damunt del meu treball, sense dir-me res. La
qüestió pot ser més o menys discutible. Però crec que s'ha de fer
públicament, a la llista. No em sembla correcte que modifiquis unilateralment
el meu treball. Que et semblaria si jo canvies "per la cara" aquells fitxers
que tu has traduït? I a més que ho fes sense avisar?

Si et plau, no continuïs canviant el treball dels altres sense parlar-ho
primer i arribar a un acord, en nom del bon rotllo i la col·laboració que
tots volem que hi hagi.

Per la meva banda tornaré a deixar els fitxers amb la traducció "endollat" a
menys que hi hagi una majoria de gent de la llista que s'estimi més
"connector".

Cordialment,
Sebastià.
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.