[kdecat] Autocorrecció a Koffice[ca_v0.2.xml]

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Mon Jun 30 19:08:23 UTC 2003

A Dilluns 30 Juny 2003 20:44, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
> A Dilluns 30 Juny 2003 15:48, Antoni Bella Perez va escriure:
>
> Em sembla que falta una i, no? (distrIbuït)

  Arreglat!!

> segons el recull de softcatala, widget és giny.
>
> Leo

  Personalment m'he trobat amb moltes entrades i sempre he posat estri (fins i
tot a la documentació d'eixo un comentari de que em refereixo a widget), per
allò que tampoc confons a ningú i em sembla més a l'abast d'un usuari
d'informàtica en català normalet.

  Si creieu que posa'ts a escollir entre les dues s'ha de posar la de
SoftCatala digueu-ho -- segurament llavors ells ho canviaran.

  Sort

## <bella5 at teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html