[kdecat] Autocorrecció a Koffice[ca_v0.2.xml]

e6732201 at est.fib.upc.es e6732201 at est.fib.upc.es
Mon Jun 30 18:37:54 UTC 2003

Missatge citat per Antoni Bella Perez <vasten at telefonica.net>:

> +  <item find="vorera" replace="borera" />
el meu diccionari diu vorera : voravia o sigui q és correcte, no?

> +  <item find="byte" replace="octet" />
> +  <item find="bytes" replace="octets" />
Arg, megafrancesada, t'asseguro que a la univesitat de informàtica només el
0.01% de la gent diu octet en compres de byte

>    <item find="widget" replace="estri" />
>    <item find="pixmap" replace="mapa de píxels" />

No crec que la finalitat del fitxer d'autorrecció sigui la de canviar paraules
completes sinó que em sembla que és la de només errors d'una o dues lletres

Albert 'TSDgeos' Astals Cid