[kdecat] Autocorrecció =?iso-8859-1?q?=20a Koffice=5Bca=5Fv0=2E2=2Exml=5D?=

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Mon Jun 30 18:58:57 UTC 2003

A Dilluns 30 Juny 2003 20:37, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:

> el meu diccionari diu vorera : voravia o sigui q és correcte, no?

  El que passa es que l'he posat a l'inrevés. :((

> Arg, megafrancesada, t'asseguro que a la univesitat de informàtica només el
> 0.01% de la gent diu octet en compres de byte

> No crec que la finalitat del fitxer d'autorrecció sigui la de canviar
> paraules completes sinó que em sembla que és la de només errors d'una o
> dues lletres

  Personalment m'agradaria usar l'autocorrecció per a, d'alguna forma,
difondre l'ús dels "nous termes". Si d'això es treu.

  N'he fet comentari a la llsita de correu d'OpenOffice de Softcatala i en
Jordi Mas diu estar-hi interessat. De moment tinc un llistat amb 4496
barbarismes i s'ha de triar quin es pot incloure i quin no -- depsrés entrarà
ell a saco i també corregirà entrades. NOTA: Encara estic a l'espera d'una
resposta per a si l'oo usa el mateix format.

	<http://www.abisource.com/lxr/source/abispell/barbarisms/ca-ES-barbarism.xml>
NOTA=L'script adjunt n'extreu el contingut en un format per al copy&paste. :))

  Trigaré uns dies a analitzar-ho tot (s'ometrà gran part del que ja
corregeixi el corrector).

  Sort

## <bella5 at teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes: