[kdecat] ALgunes traduccions

sastia at sastia.com sastia at sastia.com
Mon Jun 9 15:43:15 UTC 2003

Hola a tothom,

>   En aquest si que venien les traduccions, les acabo d'enfilar al CVS
> ara
> mateix però he corregit el copyrigth de la capçalera.

Antoni, gràcies per fer l'actualització. Estic a l'estranger des de
dilluns passat per feina i amb una certa dificultat per llegir i contestar
el correu. Naturalment encara menys puc fer els commits al CVS. A partir
de dissabte tornaré a estar actiu.

Cordialment,
Sebastìà
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.