[kdecat] ALgunes traduccions

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Sun Jun 8 12:37:39 UTC 2003

  Hola Albert,

  Ara mateix acabo de muntar l'ordinador i ja torno a estar en línia.

A Divendres 06 Juny 2003 19:15, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:
> hmpf sembla que no he adjuntat l'arxiu bé
>
> A veure si ara arriba
>
> Missatge citat per e6732201 at est.fib.upc.es:
>
> unes

  En aquest si que venien les traduccions, les acabo d'enfilar al CVS ara
mateix però he corregit el copyrigth de la capçalera.

## kmahjongg.po
# translation of kmahjongg.po to CatalÃ
# translation of kmahjongg.po to Catalᅵ# Copyright (C) 2000, 2001,2003 Free
Software Foundation, Inc.
##########

  Gràcies per la feina.

> que

  En teoria hi treballen a temps molt parcial però si voleu (parlo a tota la
llista) fer quelcom d'on siga primer mireu de deixar nota a la llista de en
què voleu treballar. Sinó ho fem així el que tinga una tasca oberta i se'n
vagi de vacances sense entregar-la en tornar es podria trobar amb alguna
desagradable sorpresa.

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.20  -  XFree86 4.2.1-7+opt

-