[kdecat] Una web per a kde-i18n-ca

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Fri Jul 18 11:50:32 UTC 2003

A Dijous 17 Juliol 2003 23:08, Sebastia Pla i Sanz va escriure:
> A Dijous 17 Juliol 2003 19:33, Antoni Bella Perez va escriure:
>
> Cap problema. Jo també crec que el millor és demanar espai al projecte KDE.
> També podríem aprofitar l'antiga web que vaig fer per Softcatalà. Encara
> que fa una pila de temps que no s'actualitza encara deu haver-hi alguna
> cosa aprofitable.

  Ho miraré, ahir vaig fer les plantilles, avui o demà us mostraré la pàgina
de presentació en html ja generat per a que la critiqueu degudament.

> També hauríem de posar enllaços a les estadístiques de traducció i a
> l'snapshot diari de la traducció.
>
> Quant al PHP no se si estarà permés als servidors del KDE. Suposo que sí,
> però ho hauríem de confirmar. D'altra banda jo començaria de forma modesta.

  Tots els projectes que he consultat ho fan en PHP, el que necessitaria es
veure el seu codi font per aplegar idees del que s'hi pot implementar i el
que no. (Sense abusar de recursos, modest com tal com dius).

> Cordialment,
> Sebastià

  Toni
PD:
Demana l'espai i informa'ns de si es pot  abastar el codi dels altres llocs,
o almenys que et passin una nota amb el que s'hi pot fer.
--

  Sort

## <bella5 at teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes: