[kdecat] Una web per a kde-i18n-ca

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Thu Jul 17 21:08:55 UTC 2003

A Dijous 17 Juliol 2003 19:33, Antoni Bella Perez va escriure:

>   La web seria "http://i18n.kde.org/teams/ca/", de fet la idea es que en
> Sebastià demani accés a l'espai necessari.

Cap problema. Jo també crec que el millor és demanar espai al projecte KDE.
També podríem aprofitar l'antiga web que vaig fer per Softcatalà. Encara que
fa una pila de temps que no s'actualitza encara deu haver-hi alguna cosa
aprofitable.

També hauríem de posar enllaços a les estadístiques de traducció i a
l'snapshot diari de la traducció.

Quant al PHP no se si estarà permés als servidors del KDE. Suposo que sí, però
ho hauríem de confirmar. D'altra banda jo començaria de forma modesta.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.