[kdecat] Una web per a kde-i18n-ca

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Thu Jul 17 17:33:22 UTC 2003

A Dijous 17 Juliol 2003 18:23, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:

> Mola.
>
> Jo diria que el millor es demanar-li als sysdadmins que ens donguin el
> ca.kde.org, així es pot modificar la web directament des del CVS.

  La web seria "http://i18n.kde.org/teams/ca/", de fet la idea es que en
Sebastià demani accés a l'espai necessari.

  El ca.kde.org seria per a traduir la web oficial (això si els canadencs no
s'hi oposen ;-)), però ara com ara no tenen gestió per idioma i sinó hi és no
ens val gaire la pena traduir-lo.

> Suggerencies per posar: Enllaços a les traduccions d'altres projectes
> GnuTP, Gnome, debian, etc.

  Home, si, ja posarem una secció per a enllaços relacionats.

###
	Penses que has errat de lloc web!!
		* Clica aquí *
### :))

> Instruccions de com descarregar les traduccions i com instal·lar-les.

  En això tinc al rebost uns articles d'en Sebastià que ho explica força bé,
si més no sols caldrà complementar-los amb algun afegitó. Tot sense
oblidar-nos del HOWTO.

> També estaria bé tenir una pàgina que pasi el validador del W3C
> http://validator.w3.org/

  És una necessitat.

> Si necessites ajuda amb el (X)HTML o amb CSS avisa.

  L'ajuda serà molt ben rebuda, el llenguatge per a les pàgines dependrà molt
del que hi hagi:

	- Si hem d'usar un gestor de continguts (amb la interfície que usen per a
	kde.org), haurem de veure quina flexibilitat té.

	- O si podem programar-nos en PHP la nostra pròpia pàgina de continguts, molt
	útil si pensem en crear continguts dinàmics (més ràpids d'actualitzar i
	sobretot de mantindre). Aquí gairabé podrem oferir els continguts en el
	llenguatge que vulguem.

  Sort

## <bella5 at teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes: