[kdecat] Un dubte més...

Albert Cervera Areny albertca at jazzfree.com
Sat Jan 18 23:32:31 UTC 2003

Hola,
finalment ja puc veure les últimes traduccions... he utilitzat l'script de
l'Antoni però instal·lant-ho al meu directori com deia el Josep Ma. (així no
s'enfada ningú :-)
El problema és com puc corregir l'ortografia. Utilitzo l'aspell i tot i que
amb debian no ve el diccionari català el vaig instal·lar ja fa temps i em
funciona perfectament (i per defecte) en la línia de comandes. De fet el KDE
em diu que tinc per defecte el català però quan es tracta de corregir cerca
al diccionari anglès. Sabeu com puc fer-ho per que hem funcioni?

Moltes gràcies anticipades!