[kdecat] Error a les traduccions?

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at wanadoo.es
Fri Jan 17 18:20:50 UTC 2003

Hola a tothom,

	Hi ha un assumpte que em te mosca: quan soc jo el que compilo els
fitxers *.mo en català em surt el següent avís al fitxer
~/.xsession-errors:

kdecore (KLocale): WARNING: found no definition of PluralForm for ca

Aquest missatge apareix diverses vegades quan engego alguna aplicació,
com per exemple Konsole. Després tot funciona correctament.

	En canvi, si esborro els fitxers *.mo que jo he compilat, i per tant,
utilitzo els fitxers empaquetats (kde-i18n-ca) no surt el missatge.

	He "googlejat" bastant, però sense resultat. Sembla que cal indicar el
"PluralForm" al fitxer kdelibs.po, que en la versió del cvs que tinc ja
està marcada amb "TwoForms". Malgrat tot, continua sortint el missatge
d'avís. A vosaltres també us passa? Algú coneix una solució?

	Cordialment,