[kdecat] Re: Etiqueta HEAD al CVS

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Jan 28 22:31:09 UTC 2003

A Dimarts 28 Gener 2003 11:41, vàreu escriure:
>   Hola
>
>   Veig que han fet molts canvis en la branca HEAD, tot i encara seguirem
> treballant en la KDE_3_1_BRANCH fora bo que actualitzem la ubicació dels
> catàlegs, p.ex. el KMail ara està al paquet kdepim i així uns quants.
>
> 	<http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/index.php>
>
>   Abans de tocar res espero que digueu quelcom al respecte.
>
>   Toni

Hola Toni,

Ja he vist el que dius, però de moment no ens hem de preocupar per aquest
tema. Pensa que HEAD és el desenvolupament de la versió 3.2 per a la qual
encara no hi ha ni data prevista. Es recomana no treballar sobre la traducció
fins que els desenvolupadors no diguin que hi ha una mínima estabilitat sobre
el codi. M'havia passat de refer moltes vegades les mateixes traduccions
degut a aquesta inestabilitat.

Quan arribi el moment serà molt fàcil fer els canvis. D'una banda hi hauran
les traduccions de la 3.1.x i d'altra banda, gràcies a les pàgines
d'estadístiques es veu rapidament quins fitxers cal moure (queden marcats amb
el fons blau clar).

La noticia és la publicació de la versió 3.1. Ara es tracta que la millorem
entre tots, pensant que vindran les versions 3.1.x. Aquestes versions estan
dedicades a resolució d'errors no detectats i a la millora de les
traduccions.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.