[kdecat] kdepim

Albert Cervera Areny albertca at jazzfree.com
Sat Feb 22 01:01:53 UTC 2003

Hola,
actualment estic traduïnt el korganizer i ja et vaig enviar aquelles dues
petites traduccions (knotes i empath). Ara ho havia deixat una mica de banda,
a veure si em poso les piles i acabo el korganizer que tampoc no és massa
gran.

Antoni, agafa qualsevol dels altres que resten i m'ho comentes i a veure si
aviat podem acabar tot el directori kdepim :-)

A Divendres 21 Febrer 2003 22:35, Sebastia Pla i Sanz va escriure: