[kdecat] kdepim

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Sat Feb 22 01:59:12 UTC 2003

A Dissabte 22 Febrer 2003 02:01, Albert Cervera Areny va escriure:
> Hola,
> actualment estic traduïnt el korganizer i ja et vaig enviar aquelles dues
> petites traduccions (knotes i empath). Ara ho havia deixat una mica de
> banda, a veure si em poso les piles i acabo el korganizer que tampoc no és
> massa gran.
>
> Antoni, agafa qualsevol dels altres que resten i m'ho comentes i a veure si
> aviat podem acabar tot el directori kdepim :-)

  Hola Albert,

  Ja li podem anar comptant els dies ;-)

  Aquests són els que m'agafo:
	alarmdaemonctrl.po
	desktop_kdepim.po
	kabc2mutt.pot
	kaddressbook.po
	kalarm.pot
	kalarmdgui.pot
	kandy.pot
	karm.po
	kfile_vcf.pot

  Pel que fa a empath, correspon a un fitxer que no calia fer doncs està fora
d'aquesta versió, per a comprovar-ho mira en aquest enllaç i fixa't que està
ressaltat en blau:

	<http://i18n.kde.org/stats/gui/KDE_3_1_BRANCH/ca/kdepim/index.php>

4. A row with blue background show that the coresponding PO file have no POT
file associated with it.

  M'assembla que caldrà prendre nota per a que no se'ns escapi la ma amb cap
altre. Potser els tindríem que esborrar del servidor. Què us assembla?

  Toni
PD
El korganizer és de 618 entrades, ja està començat però deu
ni do per a començar.
--

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 598.01 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.20  -  XFree86 4.2.1-5

-