[kdecat] kdepim

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Fri Feb 21 21:35:20 UTC 2003

A Dimecres 19 Febrer 2003 19:30, Antoni Bella Perez va escriure:
>   Hola
>
>   Algú em podria actualitzar l'estatus del directori kdepim amb l'etiqueta
> KDE_3_1_BRANCH del CVS. Conec que hi ha gent que ha dit que hi volia
> treballar però potser en puc fer algun jo i necessitaria saber quin.
> Gràcies
>
>   Toni

Hola Toni,

Potser no acabo d'entendre què vols dir. He comprovat l'estat del directori
kdepim i ja està amb l'etiqueta KDE_3_1_BRANCH.

Si vols agafar un fitxer del kdepim, mira de coordinar-te amb l'Albert Cervera
que penso que està treballant sobre aquests fitxers (crec que tu mateix li'ls
havies recomanat). Albert, si reps aquest correu, comunica a la llista quins
fitxers estàs traduint per tal de no repetir la feina amb el Toni.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.